استاندار کرمان:
نباید اعتماد مردم را خدشه دار کنیم/ آماده باش استان کرمان تا پایان هفته

استاندار کرمان گفت: باید حرف های مردم را شنید و و به آنها سر بزنیم و خوشحالشان کنیم. احترام گذاشتن و شنیدن حرف های آنها گاهی مشکلات را حل می کند و لازم است جاهایی که مشکل پیش می آید سریع تر آن را رفع کنیم، مردم واقعا قدرشناس هستند.
استاندار کرمان

به گزارش سپهر بردسیر، محمدمهدی فداکار در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قلعه گنج اظهار کرد: باران رحمت الهی است و باید شرایط را مدیریت کنیم تا خسارت به حداقل برسد. ضمن اینکه همکاران در شهرستان ها زحمات زیادی کشیده اند.

 

وی افزود: ما که مسئولیت پذیرفته ایم باید سختی و فشار کار را به دوشمان هموار کنیم و مردم خیالشان راحت است کسانی هستند که کار را تدبیر می کنند و اعتماد مردم مسئله مهمی است و نباید اجازه بدهیم اعتمادسوزی بشود.

 

فداکار با تاکید بر لزوم داشتن آمادگی در برابر بارندگی ها تا پایان هفته جاری در سطح استان کرمان تصریح کرد: باید برآورد خسارت ها دقیق باشد.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امسال اعتبارات عمرانی زیاد توزیع نشده و مقداری نقدی و بخشی اوراق بوده، بیان کرد: باید کارها را پیش ببریم و پیمانکاران آماده کار هستند و نباید اجازه بدهیم جاده های دسترسی بسته بشود.

 

وی اظهار کرد: در نقاطی که خطرساز است، باید با کمک دستگاه های مختلف و تجهیزات موارد رفع و مدیریت شود تا مشکلی پیش نیاید و نباید کار را معطل کرد که در این صورت باز در فصل پائیز با بارندگی، مردم دچار مشکل می شوند.

 

فداکار با اشاره به مشکلات زمین برای ساخت مسکن در شهرستان ها تصریح کرد: بنیاد مسکن دنبال حل مشکل زمین است و امیدواریم به زودی کار پیش برود.

 

استاندار کرمان با اشاره به گنجاندن مدارس در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گفت: مدارس نوساز زیادی در جنوب استان داریم و در مواقع مشکل می توان از ظرفیت مدارس برای اسکان استفاده کرد. ضمن اینکه در برخی شهرها به ویژه در مرکز استان در بحث مدارس مشکل داریم.

 

وی افزود: آبرسانی به روستاها توسط سپاه همچنان انجام می شود و اعتبار خوبی در نظر گرفته شده و با قوت ادامه دارد؛ اعتبار این کار سال قبل ۱۱۰۰ میلیارد تومان بوده و امسال ۲۵ درصد اضافه می شود و کار خوبی است و منابع آبی پایدار برای روستاها تعریف می شود.

 

فداکار در ادامه با اشاره به فعایت سامانه بارشی مونسون اظهار کرد: بارندگی در شمال غرب استان از امروز بیشتر خواهد بود و سدهای استان آماده آبگیری هستند و امیدواریم با نزول رحمت الهی خشکسالی کمتر شود و باید مدیریت کرده و اجازه ندهیم مردم گرفتار آسیب بشوند.

 

وی تاکید کرد: باید کمک کنیم تا زندگی مردم آسیب نبیند و جاهایی که خطر وجود دارد به مردم هشدار بدهیم و نباید اجازه بدهیم اعتماد مردم خدشه دار شود.

 

به گزارش ایسنا، استاندار کرمان در پی فعالیت سامانه بارشی مونسون از عصر روز گذشته در جنوب کرمان حضور دارد و از مناطق مختلف تحت تاثیر بارندگی سرکشی کرده و جلسات ستاد مدیریت بحران شهرستان های جنوبی با حضور وی برگزار شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار