علیدادی امام جمعه کرمان:
کرمان در حوزه پژوهش مکتب شهید سلیمانی پیشتاز باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اهمیت پژوهش در زمینه مکتب شهید سلیمانی گفت: وقتی بحث پژوهش مطرح می‌شود؛ اگر یکی از سرچشمه‌های این مکتب که مهم هستند، کرمان و دیار شهیدحاج‌قاسم باشد، طبیعی است درخشش کرمان هم باید از همه بیشتر باشد.
امام جمعه کرمان

به گزارش سپهر بردسیر، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در جلسه ستاد مکتب حاج‌قاسم و سومین سالگرد برگزاری مراسم سردار دل‌ها اظهار کرد: شهید سلیمانی محصول نظام و تربیت شده امامین انقلاب و این نظام است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: مکتب او توانست ارزش جهانی پیدا کند و در جبهه مقاومت باشد، لذا تشنگان او فقط در ایران نیستند بلکه در کل جهان اسلام هستند.

 

وی با بیان اینکه ترویج مکتب حاج‌قاسم از طرفی مطالبه رهبری و از طرف دیگر هواداران و شفیتگان و تشنگان آن در جهان اسلام و در واقع یارگیری آن در کل جهان اسلام است، تأکید کرد: این وظیفه ما را بسیار سنگین می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: وقتی بحث پژوهش مطرح می‌شود؛ بخشی از این رسالت را می‌تواند به خوبی انجام دهد و اگر یکی از سرچشمه‌های این مکتب که مهم هستند، کرمان و دیار شهیدحاج‌قاسم هست، طبیعی است درخشش کرمان هم باید از همه بیشتر باشد.

 

وی تأکید کرد: این مهم به گونه‌ای مدیریت شود تا کرمان و کشور رسالت خود را نسبت به نسل‌های آینده به بهترین وجه ممکن انجام دهند.

 

انتهی پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار