نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:
 وضعیت اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان بسیار نامطلوب است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از روستاها در استان کرمان به اینترنت دسترسی ندارند و وضعیت اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان بسیار نامطلوب است.
پورابراهیمی

به گزارش سپهر بردسیر، محمدرضا پورابراهیمی در جمع خبرنگاران در تشریح نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان کرمان وضعیت نامطلوب اینترنت پرسرعت در سطح استان و عدم دسترسی بسیاری از روستاها به اینترنت سوال از وزیر ارتباطات را در دستور کار قرارداده است.

وی با انتقاد شدید از وضعیت ارتباطی استان کرمان گفت: شاخص‌های عملکردی وزارت ارتباطات در استان کرمان بیانگر تفاوت فاحش با متوسط کشوری است و این وضعیت بسیار نگران کننده از نظر ما قابل قبول نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی موارد بیش از 15 درصد با میانگین کشور فاصله داریم افزود: این موضوع در ارتباط با شاخص‌های عملکردی نشان می‌دهد وضعیت بسیار نامناسب است.

وی با بیان اینکه وضعیت تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای ما فاقد اینترنت برای آموزش یا اینترنت بدون کیفیت نامناسب هستند.

پورابراهیمی با اشاره اینکه توافق ما با وزیر ارتباطات دولت سیزدهم این بود که در بازه زمانی کوتاه مدت این معضل حل شود گفت: به دلیل عدم رعایت این موضوعات، سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفته و البته تعدادی از همکاران استیضاح را نیز مطرح کرده‌اند لذا با توجه به این رویکرد عملا این موضوع می‌تواند مبنای تصمیم گیری قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار