نخل های سوخته؛
فراخوان جشنواره ی شعر دفاع مقدس در کرمان

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان گفت: یازدهمین دوره این جشنواره با عنوان نخل های سوخته با انتشار فراخوان پذیرای آثار شاعران و علاقه مندان حوزه دفاع مقدس است.

به گزارش سپهر بردسیر، مهدی حسنی باقری دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان در گفتگویی گفت : این جشنواره در هفت بخش عمومی، دفاع مقدس و شعر بین‌المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، و شعر دفاع مقدس و زنان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: اشعار رسیده توسط هیات داوران استانی جشنواره بررسی می شود و از برگزیدگان در سطح استانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان اظهار داشت: آثار برتر برای رقابت به دبیرخانۀ کنگرۀ سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت معرفی و به برگزیدگان کشوری نیز جوایز ارزنده ای اعطا  می شود.

 

وی ادامه داد:شاعران علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند اشعار خود را در قالب های سنتی، نو، آزاد، سپید و نیمایی تا تاریخ ۳۱ شهریور از طریق پیام رسان واتساپ به شمارۀ ۰۹۹۱۳۴۸۹۸۷۹ یا پست الکترونیک adabiyyat.e.paydari@chmail.ir ارسال کنند.

 

باقری بیان کرد: همچنیت علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانۀ استانی واقع در بلوار شهید عباسپور، جنب مصلای امام علی (ع)، اداره کل آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، معاونت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس مراجعه کنند.

 

 یازدهمین جشنوارۀ استانی شعر نخل های سوخته و بیست و چهارمین کنگرۀ سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با هدف بزرگداشت یاد شهیدان و رشادت های هشت سالۀ رزمندگان اسلام توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان طبق برنامه زمانی در آینده برگزار خواهد شد.

دفاع مقدس

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار