وزیر آموزش و پرورش در کرمان:
طرح رتبه‌بندی معلمان سوم بهمن در کمیسیون آموزش مجلس بررسی می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برخلاف آموزش ۱۰۰ درصد مجازی در ایران، ۹۵ درصد مدارس دنیا در این مدت فعال بوده‌اند، گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان سوم بهمن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.
وزیر

به گزارش سپهر بردسیر، یوسف نوری در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش مناطق جنوبی استان کرمان که در منوجان اظهار داشت: نزولات آسمانی مایه رحمت و برکت هستند اما به دلیل ضعف در زیرساخت‌های شهری و روستایی شاهد ایجاد خسارت در اثر سیل هستیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: مدارس حتما باید آموزش حضوری را از سر بگیرند، ۹۵ درصد مدارس دنیا در این مدت فعال بوده‌اند اما ما ۱۰۰ درصد تعطیل کردیم و آموزش مجازی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه عدالت باید توزیعی یا ترمیمی باشد یعنی حق همه داده شود، گفت: در توزیع منابع هم باید اول خط مقدم جامعه را در نظر بگیریم که خط مقدم در جمهوری اسلامی ایران، مردم مستضعف هستند، در مرکز، قرارگاه محرومیت‌زدایی تشکیل داده‌ایم و بنا داریم دایره دایره از بیرون به داخل بیاییم.

نوری گفت: پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تا سال آینده با اولویت خوابگاه‌های دانش‌آموزی تکمیل می‌شود، سرانه‌ای بابت خرید تجهیزات مدارس استان، واریز می‌شود و تجهیز ۷ هنرستان در هفت شهرستان جنوبی، ایزوگام، محوطه سازی، آسفالت، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و استاندارسازی سیستم سرمایشی ۴۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سوم بهمن ۱۴۰۰ طرح رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار