رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان خبر داد؛
صعود ۳ پله ای استان کرمان در حوزه کسب و کار

طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، کرمان براساس آخرین رده بندی در حوزه کسب و کار در جایگاه بیست و هفتم کشوری قرار گرفته است.
نمودار

به گزارش سپهر بردسیر، جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان خبر داد در جلسه شورای راهبردی توسعه استان کرمان گفت: این شورا نهاد موثر و تاثیرگذاری است.

 

او مهمترین برنامه های شورای راهبردی را در اصلاح فرایندها و رویه های بین و درون دستگاه های اجرایی، ارتقاء میز خدمت، ارتقاء جایگاه وب سایت های سازمان ها، دولت الکترونیک و … دانست.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: در سال گذشته ۳۲ درصد هدف گذاری در راستای  عملکرد اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری استان در بخش میز خدمت حضوری محقق شد همچنین ۸۹ درصد در حوزه میز خدمت نیمه حضوری، ۹۲ درصد در بخش میز خدمت کاملا الکترونیک و در اصلاح فرایندها و اصلاح رویه های سطح استان ۵۵ درصد و ۶۷.۶ درصد اهداف استاندارد سازی وب سایت های دستگاه های استان تحقق یافته است.

 

به گفته وی، دستگاه ها برای ارائه خدمت ۳۰۵ قلم اطلاعاتی از یکدیگر استعلام می گیرند و در سال گذشته بیش از ۴۵۰ هزار استعلام بین ۳۱ دستگاه اجرایی استان انجام شده است. در سال گذشته که ۲۴ درصد از کل استعلامات از اداره کل مالیاتی بوده لذا این اداره کل به عنوان بیشترین استعلام شونده است و ثبت اسناد و پزشک قانونی در رتبه های بعدی قرار دارند و سیستم قضایی بیشترین استعلامات را از دستگاه ها داشته است.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار