معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفین خبر داد:
 سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در قالب هفته مقاومت برگزار می‌شود

معاون سازمان بسیج با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم باید مردمی برگزار شود گفت: سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در قالب هفته مقاومت برگزار می‌شود.
سپاه

به گزارش سپهر بردسیر، سردار حسین معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفین در اولین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و استاندار در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول اظهار داشت: کرمان قله واقعی ترویج مکتب شهید سلیمانی است چرا که زادگاه و مرقد حاج قاسم اینجا است.

 

وی با بیان اینکه اندیشه حاج قاسم باید تبیین شود و این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: به حاج قاسم نباید صرفاً نگاه سیاسی داشته باشیم و باید بدانیم که این شهید بزرگوار با هر قشری، برخورد متفاوتی داشت و برای همین بر قلوب همه حاکم شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تاکید داریم که برنامه‌های سومین سالگرد شهادت حاج قاسم باید مردمی برگزار شود، افزود: امسال هفته مقاومت در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مصونیت‌آور است و ولی و حجت خدا حاج قاسم را دارای مکتب عنوان کردند، ادامه داد: در سالگرد شهید سلیمانی باید حقیقت انقلاب اسلامی برای جامعه به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام کینه اربعین را به دل داشتند و با آشوبگری و اغتشاشات خواستند آن کینه را عقده گشایی کنند، بیان کرد: پیش‌بینی امسال ما در سالگرد شهادت حاج قاسم حضور حدود 500 موکب از سراسر کشور در کرمان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم باید به تمام شهرستان‌های استان کرمان تعمیم داده شود، گفت: ویژگی تقریب مذاهب حاج قاسم بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و حاج قاسم محور وحدت مسلمانان در جهان و تشکیل جبهه مقاومت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار