وزیر کشور خبر داد:
رئیس جمهور پایان هفته به استان کرمان سفر می‌کند

وزیر کشور با بیان اینکه کرمان در دستورکار سفر استانی رئیس جمهور قرار دارد گفت: اگر مشکلی نباشد همین هفته سفر رئیس جمهور انجام می‌شود.
وزیر کشور

به گزارش سپهر بردسیر، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه بازدید از زیرگذر رفسنجان اظهار داشت: بارش‌های فراوانی در منطقه در حدود 125 میلیمتر باریده و حجم زیادی از سیلاب از کوه‌ها و از سرچشمه به سمت شهر سرازیر کرده و وارد شهر شده است به ویژه از نیمه شب گذشته حجم آب‌ها بیشتر شد و موجب آبگرفتگی در شهر و روستاها شد.

 

وی افزود: در این سفر از نزدیک بازدید کردیم که به عزیزان کمک کنیم که این مشکل زودتر رفع شود حجم خوبی از امکانات امروز وارد شهر شده است هم لجن‌کش هم کف‌کش واحدهای مهندسی و سایر امکانات در منطقه مستقر شده که کمک کنند که بتوانیم زودتر این مشکلی که برای مردم در شهر رفسنجان به وجود آمده برطرف کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: روستای کوثرریز از روستاهای آسیب‌دیده منطقه بود که قرار شده در ادامه خدماتی که هلال‌احمر، بسیج و گروه‌های جهادی انجام دادند و یکی از شرکت‌های منطقه مسئولیت گرفت مستقر شود و مسائل را بررسی و به مردم کمک کند همچنین نماینده بنیاد مسکن مستقر شد که آسیب‌هایی که به خانه‌ها وارد شده ارزیابی کنند و هلال‌احمر هم در صورت نیاز امکانات مورد نیاز را افزایش دهد.

وی با اشاره به مدیریت استاندار و فرمانداری گفت: همه مسئولان در سطح استان، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌ها درگیر هستند که بتوانند این مشکل را برطرف کنند و ان‌شاءالله شاهد چنین مشکلی نباشیم.

وحیدی خاطرنشان کرد: برای اسکان اضطراری در بعضی از مراکز و  فضاهای عمومی امکاناتی فراهم شده و مشکلات تغذیه اگر باشد هلال‌احمر آمادگی دارد که این مشکلات را ببیند و حل کند.

وزیر کشور با اشاره برنامه سفر رئیس جمهور به استان کرمان اظهار داشت: کرمان در دستورکار سفر استانی رئیس جمهور قرار دارد و اگر مشکلی نباشد همین هفته سفر به استان کرمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ممکن است به دلیل مسائل و مشکلات سیل و آبگرفتگی‌ها سفر رئیس جمهور به استان کرمان به تعویق بیفتد بیان کرد: در حال حاضر قرار است که سفر به استان کرمان همچنان پا بر جاست، البته اوضاع و احوال بررسی شده و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وزیر کشور در ارتباط با خسارت باغات پسته نیز گفت: ارزیابی خسارات انجام می‌شود و در وزارت جهاد کشاورزی مطرح و دولت تلاش خواهد کرد برای کاهش این خسارات کمک کند.

وحیدی در ارتباط با سیل‌بند جیرفت نیز بیان کرد: جزو دستورات رئیس جمهور بود که خوشبختانه کار شروع شده و جلو می‌رود؛ کار مهم و اساسی و جزو کارهای جدی‌ است که دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار