ماجرای عملیات بزرگ رژیم صهیونیستی در کرمان
‌جاسوس ‌موساد چگونه در دام اطلاعات سپاه گرفتار شد؟

جاسوس موساد که قصد عملیات خرابکارانه داشت توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان دستگیر شد.
موساد

جاسوس موساد

به گزارش سپهر بردسیر به نقل از تسنیم، جاسوس موساد که قصد عملیات خرابکارانه داشت توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان دستگیر شد.

 

این جاسوس موساد در اعترافات خود اظهار داشت: در اینترنت تبلیغی دیدم که متعلق به سرویس‌های اسرائیل بود، این تبلیغ باعث شد که من کنجکاو شوم و به‌سمت این کار بروم.

وی با ابراز اینکه “درخواستی برای آنها ای‌میل کردم”، گفت: از آن لحظه که این ای‌میل را ارسال کردم دیدم که راه برگشتی ندارم و باید ادامه بدهم.

جاسوس موساد با بیان اینکه “برای جلب رضایت طرف مقابل اعلام کردم که آمادگی انجام هر نوع اقدامی در راستای اهداف سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ایران را دارم”، ادامه داد: به همین جهت تمام مدارک هویتی خود را برای افسران سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ارسال کردم.

 

وی با تصریح به اینکه “به موساد تأکید کردم که در انتخاب راهم مصمم هستم”، افزود: سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل پس از برقراری اطلاعات اولیه، تکمیل فرم عضویت، من را به پیام‌رسان‌هایی نظیر واتس‌آپ، اینستاگرام و تلگرام و در نهایت به فضای دارک‌وب هدایت کردند.

جاسوس موساد با بیان اینکه “از صفحه ناشناس استفاده می‌کردم و پیام‌ها را دوطرفه پاک می‌کردم”، اضافه کرد: از روزی که این فرم را پر کردم همیشه در نگرانی بودم و می‌ترسیدم؛ می‌دانستم زندگی من تباه شده است و خواب و خوراک نداشتم.

وی با ابراز اینکه “همیشه ترس این را داشتم که دستگیر شوم”، گفت: می‌دانستم کسی که به‌سراغ من بیاید وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار