فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست اعضای ستادهای مردمی سومین سالگرد شهید سلیمانی :
ترویج مکتب سردار دل‌ها بر شبکه‌های مردمی متمرکز است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب رویه و منظومه فکری شهیدسپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی را مکتب اعلام کردند، جز مردم کسی نمی‌تواند این مکتب را ترویج دهد و باید برای ترویج آن از شبکه های مردمی استفاده کنیم.
سردار سلیمانی

به گزارش سپهر بردسیر، سردار محمدعلی نظری در حاشیه نشست اعضای ستادهای مردمی سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از این شبکه ها موکب ها و مبلغان مردمی هستند که مثل سال های قبل حضور با خدمات متنوع به اقشار مختلف مردم، به منظور جاری و ساری ساختن مکتب سلیمانی منشا اثر و خدمات بوده اند.

 

وی با اشاره به حضور موکب ها و هیات های مردمی در سومین سالگرد شهید سلیمانی افزود: این شبکه ها با محتوایی که خودشان تولید می کنند و ارائه خدمات فرهنگی، دیجیتال، بحث معیشتی و غذای گرم، مردمی سازی مکتب را جاری می سازند؛ همانطور که در اربعین و خیلی از مناسبت های دیگر نیز مردم کار را انجام می دهند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم علاقه وافر به مکتب و خود حاج قاسم بویژه در شهر کرمان و اقصی نقاط دیگر کشور دارند خودشان کارها را انجام می دهند که ترویج، الگوسازی، گفتمان سازی و جریان سازی این مکتب را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست اعضای ستادهای مردمی سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: موکب های امام حسین(ع) از سراسر کشور امروز در اینجا جمع شدند تا از زحماتشان در طی این ۲ سال در برگزاری مردمی مراسم شهید سلیمانی تقدیر شود.

 

سردار نظری ادامه داد: نقاط ضعف و قوت سال های گذشته بررسی و برای برگزاری هرچه بهتر سومین سالگرد مردمی حاج قاسم در دی ماه امسال آسیب شناسی می شود تا آمادگی برای برگزاری سومین سالگرد سردار دل ها بخوبی انجام شود.

 

نشست اعضای ستادهای مردمی سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل اداره کل تبلیغات استان کرمان برگزار شد.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار