برهانی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بردسیر در گفتگو با سپهر بردسیر مطرح کرد :
بردسیر در وضعیت قرمز کرونایی / 25 نفر بستری هستند / توصیه به تزریق واکسن

برهانی مدیر شبکه بهداشـت ودرمان شهرستان بردسیر گفت : در حال حاضر بیش از ۲۵ نفر مبتلا در بیمارستان بردسیر وکرمان بستری هستند.
کرونا

برهانی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بردسیر در گفتگو بـا خبرنگار سپهر بردسیر با تسلیت ایام سـوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام در خصوص وضعیت کرونا شهرستان گفت : روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا که از نیمه تیرماه دراین شهرستان شروع شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی ادامه داد:  در حال حاضر بیش از ۲۵ نفر مبتلا در بیمارستان بردسیر وکرمان بستری هستند و اکثر افراد در خانواده ها نیز علامت ابتلا را دارند.

 

برهانی با اشاره به سرعت بالای انتشار سویه جدید بـه طوریکه یـک نفـر بیمـار ۱۸ نفـر را آلوده میکنـد، افزود : از همه مردم تقاضا می گردد پروتکلهای بهداشتی ازجمله استفاده ازماسک، شستن دستها، رعایت فاصله اجتماعی و تهویه مناسب را رعایت نموده از افراد علامت دار در خانه در اطاقی جدا با تهویه مناسب و شرایط ایزولاسیون نگهداری نمایند.

 

مدیر شبکه بهداشـت ودرمان شهرستان بردسیر بیان کرد : مردم از حضور در اجتماعات بشدت پرهیز کرده و مواظب علائم بیماری خود باشند درصورت شدت یافتن دراسرع وقت به پزشک مراجعه نمایند.

 

وی با تاکید بر اینکه بهترین راه پیشگیری علاوه بر رعایت پروتکلها بهداشتی تزریق واکسن می باشد، گفت : از افرادی که ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن آنها گذشـته تقاضا می گردد جهت دریافت واکسن به نزدیکترین واحد بهداشتی مراجعه نمایند.

 

وی ادامه داد : در شهر بردسیر پایگاه موسی بن جعفر (علیـه السلام) واقع در بلوار ۲۲بهمن کوچه المهدی (پشـت اورژانس قدیم) درساعات غیر اداری و تعطیل آمادگی تزریق واکسن به متقاضیان می باشد.

 

برهانی خاطر نشان کرد : با توجه به شروع ماه حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام برگزاری مراسمات عزاداری اباعبدالله حسین (علیه السلام) در فضای باز یا مکانهای دارای تهویه مناسب مورد تاکید می باشد و بر توزیع نذورات بصورت خشک وبسته بندی با رعایت شرایط بهداشتی تاکید می گردد.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار