فرمانده سپاه ناحیه ی بردسیر:
برای زمینه سازی ظهور، تفکر بسیجی و روحیه بسیجی یک ضرورت است

سرهنگ علی امیری فرمانده سپاه ناحیه‌ بردسیر گفت : امروز برای زمینه سازی ظهور، تفکر بسیجی و روحیه بسیجی یک ضرورت است و بسیج برای ارتقا همدلی و همراهی ایران مقتدر و برای برون رفت از مشکلات برنامه دارد.
سپاه بردسیر

به گزارش سپهر بردسیر، سرهنگ علی امیری فرمانده سپاه ناحیه‌ بردسیر در گفتگو با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و افزود: تفکر بسیجی یک تفکر پویا و فراگیر است که در مقابل نفوذ دشمنان در منطقه در قالب جبهه های مقاومت شکل گرفت و نقشه های آنها را نقش برآب کرد.

 

وی بیان کرد: امروز برای زمینه سازی ظهور، تفکر بسیجی و روحیه بسیجی یک ضرورت است و بسیج برای ارتقا همدلی و همراهی ایران مقتدر و برای برون رفت از مشکلات برنامه دارد.

 

سرهنگ امیری افزود: بسیج به عنوان خدمتگزار مردم در همه مشکلات و اتفاقاتی که در کشور رخ داده از بدو تشکیل، در خط مقدم ایستاده است در جنگ هشت ساله، در پیشگیری و مقابله با کرونا، در سیل و زلزله، اردوهای جهادی و کمک رسانی به مناطق محروم همیشه بسیج در کنار مردم بوده و هست.

 

وی تصریح کرد: بسیج در شهرستان بردسیر نیز در همه بحران ها در خط مقدم و در کنار مردم ایستاده است و امسال نیز با شعار “بسیج خدمتگزار ملت ایران” در شهرستان بردسیر به دنبال شکل گیری یک جبهه واحد و یک ستاد مرکزی هستیم که با ایجاد قرارگاه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی در سطح شهرستان بتوانیم مشکلات مردم را بیش از پیش حل و فصل کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه‌ مقاومت بردسیر ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج؛ همایش جهادگران فاطمی، دیدار با خانواده شهدا، اجرای میز خدمت، بازدید از مدارس و تبیین دستاوردهای بسیج، افتتاح آب رسانی به روستاها، همایش بسیج مسجد و خانواده را از برنامه های این هفته برشمرد.

 

وی افزود: همچنین برگزاری یادواره شهدای پایگاه ها و یادواره های خانگی، برگزاری اردوهای علمی برای دانش آموزان، نشست های علمی نخبگان، آغاز مسابقات قرآنی و فوتسال، گشت های رضویون، زنگ مقاومت، پخش مستقیم بیانات رهبری با بسیجیان، در ادارات مساجد و تکایا و پایگاه ها، یادواره شهدای کارمند، اردوهای راهیان نور، اردوهای جهادی و غبارروبی گلزار شهدا، حضور در نماز جمعه و تجمع باشکوه بسیجیان شهرستان و جشنواره مالک اشتر از دیگر برنامه هایی است که در هفته بسیج در شهرستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار