استاندار کرمان:
مردمی سازی مسکن یک ظرفیت است/ بانک‌های کرمان برای پرداخت تسهیلات پای کار بیایند

استاندار کرمان گفت: بانک‌های استان باید در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن پای کار بیایند و زمین‌های رها شده در سطح شهر باید شناسایی و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده شود.
استاندار کرمان

به گزارش سپهر بردسیر، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در جلسه شورای مسکن استان کرمان اظهار کرد: جهش مسکن یک پروژه ملی است و تمام دستگاه‌ها باید برای اجرای این طرح همکاری کنند.

 

وی با اشاره به مشکلاتی که بر سر راه اجرای این طرح در استان کرمان وجود دارد، گفت: بانک‌ های استان باید در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن پای کار بیایند و زمین‌های رها شده در سطح شهر باید شناسایی و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده شود.

 

فداکار تصریح کرد: مردمی سازی مسکن یک ظرفیت است و اگر زمین باشد مردم خودشان برای ساخت پای کار می‌آیند.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز مورد تاکید است، بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای ساخت مسکن برای این اقشار کمک گرفته شود و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هم کمک کنند.

 

به گزارش ایسنا، علی اکبر سلطانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ۴۲ درصد جمعیت استان کرمان روستائی است، اظهار کرد: در دو سال اخیر که طرح اقدام ملی مسکن عملیاتی شده، ۱۵ هزار و ۸۰۰ پروانه در مسکن روستائی گرفتیم.

 

وی افزود: در طرح اقدام ملی شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ۷۴ هزار نفر ثبت نام کردند و توانستیم برای ۶۳۰۰ مورد زمین تامین کنیم.

 

سلطانی نژاد بیان کرد: در استان کرمان مدل مردمی سازی و اینکه با مردم کار کنیم، توفیق دارد. ضمن اینکه مشکل مردم زمین است و در ۷۰ شهری که رفتار مردم در مسکن مهارتی است، باید زمین بدهیم که در این صورت تا پنج سال همه خانه دار می شوند.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار