فرمانده انتظامی کرمان خبر داد :
کشف بیش از ۱۶۹۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در کرمان

فرمانده انتظامی کرمان از کشف یک‌هزار و ۶۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در عملیات پلیس سراسر استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
ناظری فرمانده کرمان

به گزارش سپهر بردسیر، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی کرمان توضیح داد: با توجه به نقش بسیار شوم دسترسی به سلاح و مهمات ممنوعه در وقوع نزاع و درگیری‌ها، قتل، گروگانگیری و دیگر جرائم خشن، کشف سلاح غیرمجاز و ممنوعه به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

وی افزود: در این زمینه تعداد یک‌هزار و ۶۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری با رصد اطلاعاتی و پی جویی‌های تخصصی ماموران پلیس سراسر استان طی هشت‌ماه امسال که در منزل برخی افراد و مکان‌هایی دیگر نگهداری می‌شده یا در حال نقل و انتقال بوده کشف شده است.

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مردم و معتمدان طوایف در ارتقای امنیت فردی و اجتماعی و کاهش زمینه‌های وقوع جرم بیان داشت: قطعا وجود سلاح و قابلیت دسترسی برخی افراد به آنها زمینه‌ساز ناامنی برای عموم افراد جامعه خواهد شد. از این رو طرح‌های مقابله با مخلان نظم و امنیت جدی و مستمر ادامه می‌یابد و در این زمینه بیش از هرچیز به همکاری و احساس مسؤولیت آحاد مردم نیاز داریم.

 

دستگیری باند سارق به عنف در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یک باند سارق به عنف و همچنین باند سرقت از منازل در کرمان خبر داد که از آنان به میزان ۶ میلیارد ریال اموال مسروقه و نیز انواع سلاح از جمله کوکتل مولوتف کشف شده است.

 

سردار عبدالرضا ناظری، با اشاره به اینکه این باند سارقان به عنف از شیشه‌های کوکتل مولوتف در بعضی از مراکز و مناطق استفاده می‌کردند، بیان کرد: این افراد همان سارقان به عنفی هستند که بعضا در کف خیابان هم می‌آیند و در صف کسانی که اعتراض دارند دستگیر شدند و در بازرسی منازلشان تعدادی گوشی موبایل و اموال مسروقه نیز کشف شده است.

انتهای پیام / فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار