نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:
وزیر ارتباطات در مجلس پاسخگوی نارضایتی مردم از اینترنت خواهد بود

شهباز حسن پور با اشاره به وضعیت اینترنت گفت: قطعاً به دنبال تذکر جدی به وزیر خواهیم بود و در کنار تذکرات قطعا در اولین فرصت وزیر را به مجلس فرا می‌خوانیم، چرا که باید پاسخگوی درخواست به جا و به حق مردم باشد.
حسن پور
به گزارش سپهر بردسیر،  شهباز حسن‌پور در گفتگویی با اشاره به وضعیت نامناسب اینترنت و بیان اینکه در این زمینه تماس هایی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته و گلایه های مردم را به وزیر رسانده، گفت: قطعا به دنبال تذکر جدی به وزیر خواهیم بود و در کنار تذکرات قطعا در اولین فرصت وزیر را به مجلس فرا می خوانیم، چرا که باید پاسخگوی درخواست به جا و به حق مردم باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سفر به مناطق حوزه انتخابیه در اکثر مناطق مردم به دلیل برگزاری غیر حضوری کلاس ها با مشکلات اساسی در زمینه اینترنت رو به رو بوده اند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما زیر ساخت هایی را فراهم کرده بودیم تا بتوانیم برگشت معکوس مردم از شهر به روستا را داشته باشیم؛ چرا که اعتقادمان بر این است مردم در روستا تولید کننده و در شهر مصرف کننده هستند.

رئیس فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس شورای اسلامی افزود: با همه این شرایط که داشتیم، خدمات ارزشمندی را به روستاها برده ایم، اما به علت اینکه مردم نمی توانند در آنجا از امکانات اینترنت به درستی استفاده کنند، مجبور به بازگشت به شهر هستند و این مسائل هزینه های هنگفتی به مردم و کشور تحمیل می کند.

وی ابراز کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صحن علنی مجلس و در روز رأی گیری قول داد که پاسخگو صحیح و به موقع و خدمات همراه با کیفیت بالا به مردم ارائه دهد که این اهداف محقق نشده است.

حسن پور اظهار کرد: تاکنون سه هئیت از معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمان سفر کرده اند و نشست هایی را داشته ایم و همچنین هفته گذشته در شهرستان سیرجان نشستی را با مدیران مخابرات استان برگزار کرده ایم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: گلایه مندی من و همکارانم در مجلس همچنان باقی است و مردم مطمئن باشند که ضمن اینکه ما با چشمان باز همه اقدامات دولت را رصد می کنیم و بنای ما همکاری با دولت است اما نمایندگان مجلس با هیچ کس عقد اخوتی نبسته است و با هیچ کس در راستای مطالبات مردم تعارف نخواهیم داشت.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولتمردان باید پاسخگو این معضل و مشکل باشند و هر چه سریعتر اقدامات اساسی که اقناع کننده خواسته مردم است را در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام دهند تا رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار