آیت الله خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان در جمع مردم بردسیر :
هر کس در دل مردم ترس ایجاد کند باید به شدت با او برخورد شود/به لطف خدا این نظام باقی خواهد ماند

ایت الله خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان در بردسیر : هر کس در دل مردم ترس ایجاد کند باید به شدت با او برخورد شود و ما به منافقان و دشمنان می گوییم به لطف خدا این نظام باقی خواهد ماند.
سید احمد خاتمی

به گزارش سپهر بردسیر، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان با حضور در شهرستان بردسیر در جمع مردم این شهرستان در سالروز شهادت امام رضا (ع) گفت: به برکت وجود امام رضا ع بلاهای زیادی از سر مردم و کشور ما دفع شده است.

 

وی افزود: این مجالس از بوستان های بهشت است مجالسی که در آن مومنان حاضر باشند و ذکر خدا باشد بوستانی از بهشت است و این اجتماع خوب شما و امام جمعه و مسئولان بردسیر در عزاداری های دو ماهه در سوگ آل الله جای تقدیر دارد.

 

آیت الله خاتمی بیان کرد: معیار سنجش قبولی عزاداری های ما رنگ خدایی گرفتن ما است بنابراین هر چه بیشتر رنگ الهی گرفته ایم عزاداری هایمان مقبولتر شده است.

 

وی افزود: میزان توجه و اهمیت دادن به نماز اول وقت میزان صبغه الهی گرفتن در زندگی فردی است یعنی رنگ امام حسین گرفتن است و حجاب داشتن یعنی رنگ اهل بیت گرفتن که حجاب ریشه تاریخی و قرآنی دارد و اگر بعد از دو ماه عزاداری حجاب و عفافتان بیشتر شد یعنی رنگ حضرت زهرا و زینب سلام الله علیهما گرفته اید.

 

نماینده ی مردم استان کرمان با اشاره به واقعه ی کشف حجاب در زمان پهلوی نیز گفت : در تاریخ ایران رضاخان قلدر چادر از سر زن ایرانی برداشت و در هفته گذشته دنباله روهای رضاخان چادر از سر زنان کشیدند که البته باید بدانند رضا خان به درک واصل شد شما مراقب باشید.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا؛ امروز هنوز اردوگاه امام حسین ع برپاست و اردوگاه یزیدیان نیز برپاست پس مراقب باشید که در کدام اردوگاه قرار دارید و اغتشاشگران هفته گذشته در اردوگاه یزیدیان بودند و همان کارها را با مردم کردند.

 

وی ضمن اشاره به سخنان رئیس قوه قضاییه خاطر نشان کرد : هر کس در دل مردم ترس ایجاد کند باید به شدت با او برخورد شود و ما به منافقان و دشمنان می گوییم به لطف خدا این نظام باقی خواهد ماند و صبغه ولایی گرفتن و با ولایت ماندن یعنی صبغه الهی که مردم ما بعد از نماز جمعه ثابت کردند که رنگ ولایت دارند و باهم علیه منافقان و دشمنان این نظام هم صدا شدند.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار