با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان:
نخستین مدرسه‌ طرح محرومیت‌زدایی در بردسیر به بهره‌برداری رسید

مدرسه‌ی ۶ کلاسه‌ی حکمت از محل اعتبارات طرح محرومیت‌زدایی به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در روستای خرمنده از توابع شهرستان بردسیر به بهره‌برداری رسید.
مدرسه بردسیر
به گزارش سپهر بردسیر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، رضا هدایتی در این آیین ضمن تشکر از بانیان احداث مدرسه‌ی حکمت اظهار داشت: مدرسه‌ی قبلی این روستا هم به لحاظ ظاهری و هم به لحاظ استحکام وضعیت مناسبی نداشت و به همین جهت اعضای محترم شورای روستا احداث اسکلت این مدرسه را شروع کردند و این مدرسه جزو پروژه‌های نیمه‌تمام دولت قرار گرفت و ما این مدرسه را از محل اعتبارات دولتی تکمیل کردیم.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان افزود: این مدرسه اولین مدرسه‌ای است که از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی در استان کرمان افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به اقدامات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در خصوص طرح محرومیت‌زدایی، گفت: طرح محرومیت‌زدایی در حال حاضر در ۱۶ استان کشور اجرا می‌شود و امسال هم این طرح ادامه دارد.

 

عضو شورای فنی استان کرمان ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ۴۰ پروژه از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی تا مهرماه سال آینده در سرتاسر استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

هدایتی افزود: تقریبا سعی کرده‌ایم که توازن را در تمام استان رعایت کنیم و در اکثر شهرستان‌های استان پروژه داریم؛ در خود شهر کرمان هم ۲ پروژه‌ی ۴۰ کلاسه‌ی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری در حال اجراست.

 

عضو شورای آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از پیمانکار و ناظرین اداره کل نوسازی مدارس، اظهار داشت: با این‌که کار عمرانی، کار سخت و زمختی است و انرژی زیادی می‌طلبد، همکاران ما در نوسازی مدارس واقعا از صمیم دل و جان کار می‌کنند‌ و زحمت می‌کشند و ان‌شاالله خداوند این کارها را قبول کند.

 

هدایتی افزود: خواهش ما از مسئولان شهرستان این است که بحث گاز مدرسه را پیگیری کنند که زودتر وصل شود چون سیستم شوفاژ کاملا آماده است و فقط منتظر گاز هستیم.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در ادامه‌ی سفر خود به شهرستان بردسیر از پروژه‌ی در حال ساخت مدرسه‌ی جهان فولاد لاله‌زار بازدید نمود.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار