معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان :
میزان خسارت به راه های استان کرمان در اثر سیل ۸۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است/ محورهای شریانی استان باز هستند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: سیل تقریبا به 480 کیلومتر از راه های شریانی استان آسیب وارد کرده و میزان خسارت تاکنون حدود 840 میلیارد تومان برآورد شده است.
سیل

به گزارش سپهر بردسیر، سیدحمزه روح ‌الامینی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در گفتگویی؛ در خصوص آخرین وضعیت راه های استان کرمان در اثر وقوع سیل گفت: راه مسدودی وجود ندارد البته به غیر از راه های روستایی که وضعیت آنها را هنوز برآورد نکرده ایم؛ چرا که درگیر محورهای شریانی هستیم و البته هیچ کدام از محورهای اصلی و شریانی استان در حال حاضر مسدود نیستند.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به شکستن سد دَهج در شهرستان انار ابراز کرد: متأسفانه تنها خسارتی را که به ما وارد کرده است این است که در کیلومتر ده محور انار به سمت یزد، آب جمع شده و تردد را سخت کرده است.

وی ادامه داد: مسیر را شب گذشته بازگشایی کرده ایم؛ اما حجم آب بسیار زیاد است به گونه ای که کل محور را فرا گرفته و دریاچه بسیار بزرگی را ایجاد کرده است و راهداران در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.

روح الامینی خاطر نشان کرد: سیل تقریبا به 480 کیلومتر از راه های شریانی ما آسیب وارد کرده و حدود 90 راه روستایی مسدود شده است؛ همچنین میزان خسارت تاکنون حدود 840 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار