سفر دو روزه ی رئیس جمهور به کرمان؛
شروع عملیات اجرایی طرح های توسعه ی فولادی گهرزمین در بردسیر با حضور وزیر اقتصاد

استاندار کرمان گفت: رئیس جمهور از ظهر پنجشنبه تا جمعه شب در استان کرمان حضور داشته و به دلیل گستردگی استان، سفر آیت‌الله رئیسی به کرمان بیش از یک روز است.
رئیسی

به گزارش سپهر بردسیر؛ محمدمهدی فداکار  در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، اظهار داشت: پس از مدت‌ها انتظار این هفته سفر هیئت دولت به استان کرمان انجام ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور از ظهر پنجشنبه تا جمعه شب در استان کرمان هستند، گفت: به دلیل گستردگی استان، سفر آیت‌الله رئیسی به کرمان بیش از یک روز خواهد بود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بازدیدها و جلسات مختلفی در سفر رئیس جمهور به استان کرمان در برنامه است، ادامه داد: دیدارهای مردمی، حضور در جلسه شورای اداری و شورای معادن استان، نشست خبری، دیدار با نخبگان و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر آیت‌الله رئیسی به استان کرمان است.

وی با بیان اینکه حضور معاونین وزرا را در دستگاه‌های اداری استان داریم که پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند، افزود: ساعات حضور آنها از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

فداکار با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در این سفر دیده شده که در نشست خبری پایان سفر رئیس جمهور به استان کرمان اعلام خواهد شد، گفت: این مصوبات در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، زیرساخت‌هایی مانند راه، آب و برق و غیره است.

لازم به ذکر است آیین شروع عملیات اجرایی طرح های توسعه ی فولادی شرکت سنگ آهن گهرزمین در شهرستان بردسیر با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی روز جمعه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار