با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
سردار نظری به عنوان فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد

با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نظری به عنوان فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد.
سپاه ثارالله

به گزارش سپهر بردسیر ، آیین تکریم و معارفه سردار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان و معارفه سردار محمد علی نظری فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان در مصلی بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علی فداکار استاندار کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.

هجمه‌های علیه سپاه نشان از موفقیت این نهاد در ماموریت خود است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در این مراسم اظهار داشت: دفاع و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ماموریت مهم سپاه پاسداران است.

 

وی با بیان اینکه سپاه به‌عنوان فرزند انقلاب تاکنون به بهترین نحو ممکن ماموریت خود را انجام داده است، گفت: یکی از صفات برجسته سپاه تکلیف محوری است؛ تکلیفی که از فرمانده معظم کل قوا صادر می‌شود.

 

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه سپاه با نگاه ولایی در خدمت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است و منویات امامین انقلاب را انجام می‌دهد، افزود: ویژگی دیگر سپاه شجاعت است و سند آن شهدای گلگون کفنی است که جان خود را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

 

وی با بیان اینکه بصیرت، دشمن شناسی و تحلیل واقعی از اوضاع کشور و جهان ویژگی مهم سپاه است، ادامه داد: سپاه در فتنه‌ها با بصیرت کامل ماموریت انقلاب را انجام داد و خار چشم دشمنان شده است.

 

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه هجمه‌های علیه سپاه پاسداران در رسانه‌های خودفروخته بین المللی نشان از آن است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماموریت خود موفق بوده است، گفت: امام جامعه ما فرمودند به حاج قاسم به‌عنوان یک فرد نگاه نکنید و او دارای مکتب است.

 

وی با بیان اینکه یکی از مشخصات مکتب حاج قاسم درس فداکاری در راه اجرا شدن احکام دین و دستورات الهی است، افزود: تبعیت از ولایت فقیه مشخصه مهم مکتب شهید سلیمانی است و تمام دستورات در مکتب شهید سلیمانی از ولی‌فقیه صادر می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بیان کرد: اخلاص در عمل، خدمت خالصانه به مردم و مبارزه جدی با هوا و هوس از دیگر ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است.

 

وی با اشاره به مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: سردار حسین معروفی پیرو مکتب شهید سلیمانی و یار دیرین او بود و ویژگی‌های حاج قاسم را در درون خود پرورش داده است.

به گزارش تسنیم سردار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین معرفی و سردار محمدعلی نظری به عنوان فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان منصوب شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار