دادستان کرمان :
ساماندهی انبارهای اموال تملیکی هر چه سریعتر انجام شود

دادستان کرمان با اشاره به وضعیت نامناسب نگهداری کالاهای قاچاق در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان کرمان گفت: این نوع نگهداری مصداق تضییع حقوق بیت‌المال است.
اموال تملیکی

به گزارش سپهر بردسیر، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تعدادی از انبارهای سازمان اموال تملیکی در کرمان و نحوه نگهداری کالاهای قاچاق در این انبارها بازدید کرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تسریع در صدور احکام مورد نیاز برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی ضروری است اظهار داشت: کاستی‌های موجود در مسیر تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی باید براساس نظر کارشناسی متخصصان این بخش مطرح شود تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی نیازمند پیگیری دلسوزانه مسئولان استان است گفت: این ساماندهی برای جلوگیری از تضییع اموال و حقوق بیت‌المال باید هر چه سریعتر انجام شود.

بخشی با اشاره به اینکه دادستانی کرمان از اقدامات حوزه تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و نگهداری اموال تملیکی پشتیبانی و حمایت می‌کند افزود: تاکنون اقدامات مناسبی برای تعیین تکلیف وضعیت انبارهای اموال تملیکی در استان کرمان انجام شده اما با توجه به حجم کالاهای موجود باید توسعه پیدا کند.

وی خواستار تسریع تداوم و تکمیل این اقدامات در این انبارها شد و تاکید کرد: عدم تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و نگهداری اموال تملیکی مصداق بارز تضییع حقوق بیت‌المال است و حتما پیگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: نشستی با حضور نمایندگان سازمان‌های مربوطه از جمله اداره کل اطلاعات، سازمان غذا و دارو، تعزیرات حکومتی، استاندارد، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار می‌شود تا در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت انبارهای سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی اقدام شود.

بخشی با اشاره به اینکه بسیاری از این کالاها با گذشت زمان دچار آسیب و افت قیمت می‌شود و از این رو باید در تعیین تکلیف آنها برابر قانون اقدامات سریع و کیفی صورت گیرد گفت: تسریع در صدور احکام مورد نیاز برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی ضروری است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار