مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان اعلام کرد؛
خسارت بیش از 2 هزار میلیاردی سیل در کرمان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: خسارات ناشی از حوادث سیل، برف و توفان از ۱۲ تا 16 دی ماه در ۱۹ شهرستان استان کرمان حدود 2 هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان ارزیابی و برآورد شد.
سیل

به گزارش سپهر بردسیر، مجید سعیدی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان گفت : خسارات ناشی از حوادث سیل، برف و توفان که از تاریخ  ۱۲ تا ۱۶ دی ماه در ۱۹ شهرستان استان کرمان رخ داده است توسط کارشناسان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی حدود ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان ارزیابی و برآورد شد.

وی گفت: از این مقدار حدود ۹۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی و حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بخش زیربنایی خسارات وارد شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان در خصوص تلفات دامی سیل اخیر. عنوان کرد: علاوه بر این به‌علت بی‌توجهی برخی عشایر و دامداران به هشدارهای مکرر صادره و عدم خروج به موقع. دام‌ها از مراتع و به‌ویژه تالاب جازموریان حدود یک‌هزار و ۴۰۷ راس دام تلف شده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: همچنین یک‌هزار و ۹۰۷ واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب دیده است. که از این تعداد ۴۵۰ واحد باید تخریب و نوسازی و مابقی باید تعمیر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار