رئیس ستاد مکتب حاج‌قاسم در استان کرمان :
بسترهای لازم برای ورود روزانه ۲۰ هزار زائر «سردار دل‌ها» در کرمان فراهم است

رئیس ستاد مکتب حاج‌قاسم گفت: بستر‌های لازم برای استقرار روزانه ۲۰ هزار نفر زائر سردار دل‌ها در کرمان انجام شده است.
حاج قاسم

به گزارش سپهر بردسیر، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در نشست برنامه‌های سالگرد شهادت سردار دل‌ها با تاکید بر مشارکت ادارات و نهاد‌ها در برگزاری مراسم هفته مقاومت اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های هفته مقاومت باید به‌عنوان وظایف، بین همه دستگاه‌های متولی تقسیم و به بهترین شکل ممکن و با نظارت ستاد ترویج فرهنگ مکتب حاج‌قاسم برگزار شود.

 

محمدمهدی فداکار استاندار نیز در این نشست بر در نظر گرفتن برنامه‌هایی ویژه مدارس و دانشگاه‌ها و ورزشکاران نیز تاکید کرد و گفت: لازم است که دست‌اندرکاران این برنامه‌ها خود دانش‌آموزان و دانشجویان و ورزشکاران باشند.

 

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه‌های مکتب حاج‌قاسم، از هفته بسیج، در سراسر کشور شروع می‌شود و تا هفته مقاومت ادامه خواهد داشت.

 

همچنین در این نشست زمانی، رئیس ستاد مکتب حاج‌قاسم با اشاره به مباحث تولیدات رسانه‌ای در کرمان و تهران، اسکان زائران، برگزاری یادواره‌های شهدا، تجمع هیات‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله سرود و تواشیح، کرسی‌های تلاوت، برگزاری ۱۰ ویژه‌برنامه در بیت‌الزهرا، از جمله برنامه در سوگ یار که شهید سلیمانی نیز قبل از شهادتش این برنامه را برگزار می‌کرد را بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته مقاومت، اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه ستاد‌های مردمی در قالب کمیته مردمی، تشکیل می‌شود، از برگزاری ۳۰ ویژه‌برنامه توسط این ستاد خبر داد و گفت: استقرار موکب‌ها، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، برگزاری یادواره‌های محله‌ای و خانگی، برگزاری برنامه اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها، و میزبانی گروه‌های غیر ایرانی و پویش زیارت نیابتی را از جمله برنامه‌های ستاد‌های مردمی است.

 

زمانی همچنین از فعالیت کمیته زائر خبر داد ادامه داد: بستر‌های لازم برای استقرار هر شب ۲۰ هزار نفر زائر انجام شده است و تهیه نرم‌افزار اسکان از اقدامات مهم این کمیته است.

 

وی گردهمایی فرزندان شهدا، نشست یاران حاج‌قاسم، همایش تقریب مذاهب و روحانیون، برگزاری نمایشگاه دائمی در بیت‌الزهرا و اجلاسیه سراسری را از برنامه‌های ویژه و مهم هفته مقاومت اعلام کرد.

 

همچنین اعلام شد در کنار پوشش زنده برنامه‌های روتین، ۲۱۶ برنامه تولید شده فاخر از سیمای استان نیز پخش شود.

 

علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این جلسه با اشاره به وجود ۲ استودیو در محل گلزار شهدا، اختصاص دو مکان برای اتاق‌های فرمان به صدا و سیمای مرکز استان را خواستار شد.

 

شعرباف شهردارکرمان نیز از برگزاری جشنواره‌ای بین‌المللی در این زمینه در نیمه دوم آذرماه خبر داد.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار