رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی :
برنامه‌های دهه فجر در استان کرمان با رویکرد مردمی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال در استان کرمان با رویکرد مردمی خبر داد.
دهه فجر

به گزارش سپهر بردسیر ، جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان کرمان با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان و اعضای این ستاد در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

در این جلسه حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه ستاد دهه فجر استان، بیش از یک ماه برگزار و برنامه کارگروه‌ها جمع‌آوری و تدوین شده است اظهار داشت: شعار دهه فجر امسال جشن ملی 1400 است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با توجه به ایام ولادت حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) با رویکرد ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه برگزار می‌شود گفت: جشن‌های پیروزی انقلاب با رعایت شئونات اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تشکل‌های مردمی برنامه‌های خود را اعلام کردند و برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی برگزار می‌شود افزود: جشن دهه فجر توسط تشکل‌های مردمی به مدت پنج روز در میدان شورای شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در 22 نقطه از شهر کرمان به یمن 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آش نذری پخت و توزیع می‌شود بیان کرد: زنگ انقلاب در تمام مدارس استان کرمان نواخته می‌شود.

انجم شعاع با بیان اینکه مراسم 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار می‌شود افزود: این مراسم در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان با سخنرانی استاندار کرمان برگزار می‌شود.

محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان نیز در این جلسه با عنوان اینکه 140 برنامه فرهنگی هنری در 9 موضوع در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود اظهار داشت: این برنامه‌ها توسط کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز به همین مناسبت در استان کرمان برگزار می‌شود.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: بیش از هزار و 400 برنامه ورزشی در ایام الله دهه فجر امسال در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این دهه مصداق بارز مردمی برگزار کردن برنامه‌های این ایام است گفت: 12 پروژه ورزشی با اعتبار 13 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار