استاندار کرمان :
این ایراد به ما وارد است که عزل و نصب های مدیران قدری عقب افتاده است

 استاندار کرمان با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: دشمن روی نارضایتی و عصبانیت مردم خیلی حساب کرده بود. اما مردم پای انقلاب ایستاده و به صورت جدی دفاع کردند.
استاندار کرمان
به گزارش سپهر بردسیر به نقل از ایسنا، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در نشست فصلی “ایران قوی ۲” ویژه فرمانداران استان کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار کرد: فتنه بزرگی از سر کشور به لطف الهی و حضور مردم رفع شد. دشمن خواب های مفصلی دیده و برنامه هایی در حوزه های مختلف داشت و یک اتفاق معمولی نبود.
وی با اشاره به طراحی های دشمن برای اتفاقات اخیر افزود: دشمن خیلی امیدوار بود مردم در شرایط گرانی و مشکلات اقتصادی با آنها همراهی کنند اما مردم با دشمن همراه نشده و در ۱۳ آبان حضور معنادار و کم نظیری داشتند و این نشان می دهد باید خدمت صادقانه به این مردم داشته و نوکری مردم را بکنیم.
فداکار تصریح کرد: دشمن روی نارضایتی و عصبانیت مردم خیلی حساب کرده بود. اما مردم پای انقلاب ایستاده و به صورت جدی دفاع کردند.
استاندار کرمان بیان کرد: راهی جز خدمت صادقانه به مردم نیست. مردم کار را می بینند، ما باید تلاشمان را انجام بدهیم و نتیجه را به خدا واگذار کنیم و مردم وقتی تلاش را ببینند، با ما همراهی می کنند.
وی با اشاره به اینکه ارتباط بی تکلف با مردم خیلی مهم است، گفت: گاهی برخی از دوستان کوتاهی می کنند؛ حضور در بین مردم نیاز به مسئله خاصی ندارد و حتی در زمان نماز می توان در مسجد و در بین مردم حضور یافت.
فداکار افزود: باید در مقابل رانت، فساد و زور به طور محکم بایستیم. اما با مردم باید ارتباط برقرار کرد. نمایشی هم نمی شود کار کرد اما تاکید دارم فرمانداران هر چه می توانند برای مردم وقت بگذارند.
وی با تاکید بر اینکه نباید کارها رها شود، تصریح کرد: دشمن همین را می خواهد که مسائل امنیتی ما را درگیر کرده و از کارهای اصلی غافل شویم. باید به کار مردم برسیم و مسائل را پیگیری کنیم.
استاندار کرمان خطاب به فرمانداران اظهار کرد: عزل و نصب ها را جدی تر بگیرید. به ما نیز ایراد است که عزل و نصب ها قدری عقب افتاده که این به دلایل مختلف است. تائید استعلامات زمان می برد، گاهی فردی تائید نمی شود و تا معرفی نفر بعدی، فرآیند طول می کشد و …؛ درمجموع باید این مسئله پیگیری شود.
وی با تاکید ارتباط فرمانداران با مدیران ستادی و اجرائی استانداری عنوان کرد: فرمانداران به اختلافات منطقه ای دامن نزنند. برخی از این موارد سوءاستفاده می کنند.به گزارش ایسنا، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی مد نظر ما، برگزاری دوره های آموزشی توجیهی است و نشست های فصلی “ایران قوی” یکی از این برنامه هاست که امروز دومین نشست است.
وی با اشاره به نظارت و ارزیابی عملکرد فرمانداران افزود: نظارت ها، مچ گیری نیست و سعی بر این است اگر خلائی وجود دارد، با آموزش و توجیه، آن را رفع کرده و این وضعیت را ارتقاء بدهیم.
در این نشست میثاق نامه خدمت بین فرمانداران و استاندار کرمان امضاء شد.

 

 

انتهای پیام /

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار