با حضور مدیر کل دادکستری استان کرمان :
اولین کلینیک حقوقی دانشگاهی استان در شهرستان بردسیر افتتاح شد

 نخستین کلینیک حقوقی دانشگاههای کرمان با حضور حجت الاسلام حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بردسیر افتتاح شد.
حمیدی دادگستری کرمان

به گزارش سپهر بردسیر، برای نخستین بار در بین دانشگاه های استان کرمان و در راستای استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در افزایش آگاهی های حقوقی مردم و ارائه خدمات مشاوره ای حقوقی، طی آیینی با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان بردسیر، کلینیک حقوقی مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

در این آیین، رییس کل دادگستری استان کرمان با قدردانی از اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در راه اندازی این کلینیک گفت: با استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان رشته حقوق می توان ضمن افزایش آگاهی های حقوقی جامعه، شاهد کاهش پرونده های وارده به دادگستری بردسیر بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی همکاری قوه قضائیه و دانشگاهیان را در ارائه خدمات حقوقی و ایجاد نهضت دسترسی آسان به عدالت و تحقق سند تحول قضایی را مهم برشمرد و برای دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به منظور تحقق این امر آرزوی توفیق کرد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز با بیان اینکه مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر خدمات مشاوره ای خود را در حوزه های خانواده، ازدواج، فرزند پروری، مهارت های زندگی، روان شناختی، تحصیلی، شغلی، تغذیه، ورزشی، مذهبی و حقوقی ارائه می کند گفت: با راه اندازی کلینیک حقوقی این مرکز مشاوره می توان با استفاده از ظرفیت‌های اساتید گروه حقوق، گامی مهم در افزایش آگاهی های حقوقی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی برداشت.

 

آمنه فیروز آبادی افزود: وب سایت مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر به نشانی bardsir.iau.ir/moshaver در دسترس عموم جامعه قرار دارد و متقاضیان از این پس می توانند برای دریافت نوبت اینترنتی، مشاهده اخبار، اطلاعات و سایر برنامه‌های آموزشی و علمی مرکز مشاوره به آدرس ذکر شده مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۴۳۳۵۲۳۳۰۱ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار