استاندار کرمان: پیگیر حل مسائل پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان کرمان هستم‌

سپهرآنلاین،به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان کرمان اظهار  داشت: کارآفرینی یکی از گزاره‌های مهم برای ایجاد اشتغال، افزایش تولید، ارزش پول ملی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه پیشه‌ام تسهیل‌گری است و به عنوان نماینده دولت، سعی می‌کنم تسهیل‌گر باشم گفت: پیگیر حل مسائل پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان کرمان هستم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش ارزش پول ملی و تولید باید به کارآفرینی توجه ویژه داشته باشیم افزود: کارآفرینی یک تخصص محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کارآفرینان فرصت‌های خوبی را در کشور خلق کردند گفت: بازار بورس یک ظرفیت مهم است و شرکت‌ها باید از این ظرفیت‌ها و ابزارهای منابع مالی استفاده کنند که متاسفانه این کار به خوبی انجام نمی‌شود.

مجتبی مصباح سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: در استان کرمان وجود دارد حدود 10 هزار کارآفرین شناسنامه‌دار وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کارآفرینی با اشتغال‌زایی تفاوت دارد ادامه داد: در شرایط امروز کشور ما، کارآفرینی گره‌گشای اقتصاد ما است و باید از کارآفرینان حمایت کرد.

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به فرآیند انتخاب برگزیدگان چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان گفت: 224 نفر کارآفرین در سامانه ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه پس از داوری‌های مجازی 53 نفر از این تعداد برگزیده و 23 مورد آن به بازدید میدان رسیدند ادامه داد: سه نفر از کارآفرینان برتر استان کرمان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار